Eindelijk concrete plannen en geboekt! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jessica Blanckaert - WaarBenJij.nu Eindelijk concrete plannen en geboekt! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jessica Blanckaert - WaarBenJij.nu

Eindelijk concrete plannen en geboekt!

Door: jessicablanckaert

Blijf op de hoogte en volg Jessica

22 Maart 2011 | Nederland, Tilburg

Hoi iedereen!

Zoals de meeste van jullie weten heb ik al heel lang grote plannen maar eindelijk heb ik iets concreets, sterker nog ik heb geboekt!

Allereerst vertrek ik 29 mei tot 17 juni weer naar het zonnige, bruisende Albufeira om daar een paar weken (tijdens de eindexamenperiode) achter de bar te werken in de Celebration (dit heb ik vorig jaar de hele zomer gedaan). Na die paar weken kom ik voor 4 dagen terug naar NL om af te studeren en vertrek ik daarna naar één van de zomerse feestbestemming in Europa met Beachmasters om daar 2,5 maand als reisleidster te werken.

Naast mijn trip naar een van de zomerse feestbestemmingen van Beachmasters voor de zomer van 2011 (vertrek in juni, terugkomst in september) heb ik mijn backpackreis concreet:

Ik vertrek op 26 september 2011 en zal ongeveer negen maanden wegblijven dus ergens midden/eind juni 2012 terugkomen samen met Senta!

De eerste vier maanden verblijf ik in Australie, dit doe ik alleen. Daarna ontmoet ik Senta in Nieuw-Zeeland waar we een maand verblijven en doe ik de rest samen met haar.

De volgende landen ga ik sowieso bezoeken:

Australie (alleen), N-Zeeland, Fiji, China, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Maleisie & Indonesie en misschien nog Tasmanie, Singapore en Borneo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Welkom allemaal op mijn weblog! Gedurende een jaar vanaf mei 2011 zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van al mijn reisavonturen!

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 25832

Voorgaande reizen:

26 September 2011 - 15 Juni 2012

Buitenland/backpacktrip 2011 en 2012!

Landen bezocht: