Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jessica Blanckaert - WaarBenJij.nu Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jessica Blanckaert - WaarBenJij.nu

Nog maar twee weken!

Door: jessicablanckaert

Blijf op de hoogte en volg Jessica

12 September 2011 | Nederland, Tilburg

Hoi iedereen!

Op deze site: www.jessicablanckaert.waarbenjij.nu kunnen jullie vanaf 26 september mijn reisverslagen bijhouden. Lees gelijk ook even mijn vorige twee reisverslagen om te lezen hoe je me het beste kan volgen en wat ik de afgelopen maanden heb gedaan.

Voor iedereen die niet precies weet waar mijn reis naar toegaat:

Ik vertrek op 26 september 2011 en zal ongeveer negen maanden wegblijven dus ergens midden/eind juni 2012 terugkomen samen met Senta!

De eerste vier maanden verblijf ik in Australie, dit doe ik alleen. Ik kom aan in Cairns, wil met oud & nieuw in Sydney zijn en vertrek weer vanuit Melbourne.

Daarna ontmoet ik Senta in Nieuw-Zeeland waar we een maand verblijven en doe ik de rest samen met haar.

De volgende landen ga ik/gaan wij sowieso bezoeken:

Australie/Tasmanie (alleen vier maanden), Nieuw-Zeeland (één maand en vanaf hier reis ik samen met Senta), Fiji-eilanden (hier komen mijn vader en Jeroen ons bezoeken), China/HongKong, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Maleisie/Singapore & Indonesie/Bali misschien nog Borneo.

Ik heb er zin in!

Liefs,

Jessica

  • 12 September 2011 - 14:37

    Karlijn:

    Ik ga je missen:(:(

  • 12 September 2011 - 14:37

    Sanne Roeland:

    Wauw, echt super gaaf Jessica. Ik wens je heel veel succes en ook oppassen! En als je nu echt het alle mooi weer beu ben en je hebt zin in wat sneeuw, kom je maar naar Alberta/Canada ;)

  • 12 September 2011 - 14:38

    Eva:

    Komt helemaal goed met jou schatje!
    Hou me maar op de hoogte! xxxxxxxxxx

  • 12 September 2011 - 15:03

    Peter D.:

    Ik ga je zeker bezoeken via deze site! Ben benieuwd hoe het gaat zijn daar:) Tot snel! xxxx

  • 13 September 2011 - 07:44

    Dominique:

    Knapperd!
    Ik ga je missen :(
    xx

  • 19 September 2011 - 09:55

    Jessica Blanckaert:

    Dankjulliewel voor de leuke/lieve reacties!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Welkom allemaal op mijn weblog! Gedurende een jaar vanaf mei 2011 zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van al mijn reisavonturen!

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 25825

Voorgaande reizen:

26 September 2011 - 15 Juni 2012

Buitenland/backpacktrip 2011 en 2012!

Landen bezocht: